Sunday, March 10, 2013

Felval

Jag har lyckats dra på mig en förkylning, inte direkt något jag uppskattar, då jag blir lite lätt rastlös av att inte kunna träna. Igår var jag så seg på dagen att jag kände för att titta på en mindre avancerad film, valet föll på¨Wrong Turn 2, där Henry Rolling någor överraskande hade en roll. Hur som helst, mindre avancerad var en underdrift när det kommer till både handling och skådespelarinsatser i filmen. Jag minns att jag såg den första filmen i serien för några år sedan, jag minns inte riktigt vad jag tyckte om den, så jag antar att den inte var någon höjdare. Uppföljaren kommer jag minnas att jag sett, av den enkla anledning att den var dålig och då menar jag att den var dålig för att vara en uppföljare till en medioker rysare. Det var uppenbart att man hade köpt in en stor mängd tarmar till filminspelningen, dem använde man så fort tillfälle gavs. Henry Rollins var filmens behållning, egentligen mest för att det var han. Wrong turn 2, alltså ingen film som behöver ses.

Dagens låt: Nordpolen - När blodet pumpar i dig

0 Comments:

Post a Comment

<< Home