Saturday, February 16, 2013

31

En turtlesmössa och ett X-box, det låter kanske inte som presenter man får när man fyller 31, men i mitt fall är det så och det är också presenter som känns helt perfekta. Mössan hade min syster virkat och det var min gamla favoritturtle Raphael som var motivet, mycket tjusig var den och nu inväntar jag bara rätt tillfälle att använda den. X-boxet fick jag av Malin och hennes familj. Jag har flera gånger sagt att jag skulle vilja ha något slags tv-spel, ibland är det jätteskönt att fördriva tid med något som inte är speciellt ansträngande för hjärnan, men ändå underhållande. Nu har jag ett alldeles eget X-box och till det min arkadhallsfavorit Virtua Tennis. Jag lade otaliga euro på spelet när jag och Kusen var på Mallorca, nu är det en nyare och mer avancerad variant som jag fått, där man har chansen att spela sig från amatör till proffs. Jag är redan fast i spelet och inser att jag verkligen fått bra födelsedagspresenter. Ikväll vankas kalas med kompisarna, i morgon bandyderby på Sävstaås. Bråda tider, men enbart av positiva anledningar.

Dagens låt: James Blake - Limit to your love

0 Comments:

Post a Comment

<< Home