Sunday, February 10, 2013

Pappfirande

Det har varit en behaglig helg, som bland annat bjudit på musikal i Gävle och spa i Kilafors. Malin och jag har firat våra pappor, både min och hennes fyller år i början av februari och därför såg vi till att uppvakta dem under den här helgen. Musikalen vi såg var Cabaret, tillsammans med Malins föräldrar och min syster. Det var en lokal uppsättning av succémusikalen och bortsett från en del bleka skådespelarinsatser var det en mycket underhållande afton. Gasklockorna, där det hela utspelades, var fylld till varje stol och så har det tydligen varit under hela perioden när den här musikalen spelats. Mycket roligt och bra för Gävles nöjesliv att den går bra och uppskattas, det kanske leder till fler satsningar.
Igår var vi i Svedja och firade min pappa, vilket vi gjorde med pizza och spa tillsammans med mor, syster, Ronnie och Hempa. Bubbelpool, bastu och relax var en perfekt avslutning på dagen. Idag hann jag med att leka lite med Hempa innan vi begav oss tillbaka till Gävle, för att ladda för ännu en arbetsvecka. Två veckor kvar till lov, jag har en känsla av att de två veckorna kommer att springa förbi.

Dagens låt: James Blake - Limit to your love

0 Comments:

Post a Comment

<< Home