Friday, February 12, 2010

Födelsedagstider

Det är födelsedagstider nu. I tisdags fyllde pappa år, igår fyllde både Malins far och min moster år och på söndag är det min tur att bli ett år äldre. Lägg till det att Ronnie fyllde år härom veckan, så märker ni att det blir en del tårta och kalas under februari. Jag ska ha mitt kalas i morgon, det blir en kombinerad födelsedags- och inflyttningsfest och det kommer säkerligen att bli en mycket trevlig kväll. På söndag kommer sedan familjen på besök och firar, då kommer vi också att äta av min favorittårta, nämligen den tårta som Malin alltid brukar baka till mig när jag fyller år. Två kladdkakor på varandra med en delikat glasyr både mellan bottnarna och ovanpå, det är otroligt gott och man blir så mätt på den att man inte behöver varken lunch eller middag.
Ryggvärken som jag haft sen i måndags har så smått börjat släppa och idag ska jag försöka ta mig igenom ett träningspass på gymmet, med tanke på allt jag ska äta i helgen vore det bra för kroppen att få ta del av lite träning innan jag börjar med osundheterna.

Dagens låt: Stone Roses - Made of stone

0 Comments:

Post a Comment

<< Home