Monday, June 01, 2009

Handskadad

Jag gjorde en av mitt livs få fotbollsräddningar igår när vi spelade träningsmatch med CSKA, tyvärr gjorde jag den på ett sådant sätt att jag stukade handleden. Nu är alltså min vänstra hand ur funktion under några dagar framöver och det känns lite trist, nu när man äntligen kommit igång med träningen. Räddningen var i alla fall riktigt stilig, som hockeymålvaktsplock på ett närskott, i efterhand ångrar jag dock att jag tog den. Vi vann matchen tämligen enkelt till slut och jag tror att ett insläppt mål där inte hade gjort speciellt mycket för utgången.
Tyvärr medför skadan också att jag missar kvällens seriepremiär i korpen, lite bittert med tanke på att det var den matchen vi tränade till.

Dagens låt: The Deportees - Turn back time, bra skiva är det, bandets nya.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home