Wednesday, August 27, 2008

Illa, illa

Jag skulle inte ha varit trött idag. Jag borde inte ha behövt lägga mig vid tolv igår. Jag skulle inte ha behövt kaffe för att vakna till ordentligt nu på morgonen. Jag borde ha varit i säng vid elva, precis som vanligt.
Jag skulle inte ha behövt sitta nervös vid tv:n fram till slutsignalen. Jag ska inte behöva oroa mig för en hörna i sista minuten. Jag skulle inte ha behövt tömma mitt svordomsförråd för resten av säsongen igår.
Liverpool ska inte behöva dra en match mot ett lag om Standard Liege till förlängning. Liverpool ska inte behöva drygt 200 minuter på sig för att få in bollen bakom en målvakt i ett belgiskt klubblag. Matchen skulle ha varit avgjord i halvtid, om bara Liverpool hade spelat fotboll. Nu blev det avancemang ändå, efter en nervös förlängning, men satan vilken dålig fotboll det spelades på Anfield igår.

Dagens låt: The Wombats - Let´s dance to Joy Division
so happy, yeah, we're so happy
so happy, yeah, we're so happy

0 Comments:

Post a Comment

<< Home