Sunday, August 24, 2008

Virus

Pga datastrul kommer nog uppdateringarna här att bli lite färre än vanligt de kommande dagarna. Malins dator, som jag skriver vid eftersom min lägenhet inte är klar, har åkt på ett virus, därför vågar vi oss inte ut på internet med den. Jag har visserligen inte haft så mycket tid att skriva de senaste dagarna heller, det har varit ganska fullt upp. Igår hade jag och Malin en heldag i Dalarna. Vi började med att åka till Borlänge och hämta upp ett sminkbord som Malin köpt på blocket, vi mellanlandade i en stor hästbutik innan vi slutligen stannade till i Sågmyra. Det är andra gången jag är där och precis som senast blev det en ganska dyr vistelse, men trots att det går en del pengar känns det alltid som om man gjort bra affärer när man åker hem. Igår blev det bl.a ett par fina jeans för 500 kr och två tröjor för vardera 50 kr, hade jag köpt de sakerna i vanliga affärer hade jag lätt fått räkna med att lägga 2000 kr. När en affär dessutom spelar Nick Cave i högtalarna kan man inte annat än vara nöjd.
Glädjande igår var också att Liverpool tog hem tre viktiga poäng, trots att man tydligen hade spelat katastrofalt dåligt. Det kändes trevligt att sitta hemma i sängen igår och kolla in en PL-tabell med Liverpool överst, även om det kommer ändras idag när ryssarna spelar.

Dagens låt: Nick Cave - Straight to you
For I am captured

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Antar att du var lika nöjd med Blåvitts katastrofala insats mot Peking?

6:16 AM  

Post a Comment

<< Home