Tuesday, August 26, 2008

Fortfarande virus

Viruset lever fortfarande hemma och på jobbet har inte min dator kommit ännu, därför är det fortsatt dåligt med uppdateringar här.
Idag lyckades jag med konststycket att glömma min matlåda för tredje dagen i rad, som tur är har jag så pass lång lunch att jag hinner åka hem och äta. Att åka hem och äta är en lyx som jag inte var i närheten av tidigare, känns riktigt bra. Jag ska jobba på att bli bättre på att komma ihåg maten när jag åker till jobbet, men nu har jag så gott om tid på mig på morgnarna att jag drar mig länge i sängen och därför ändå får jäkta iväg till slut. Snart tänker jag börja cykla, då kanske jag kommer upp tidigare och i och med det har tid att komma ihåg maten också.

Dagens låt: Last Shadow Puppets - Wondrous place
I found a place
Full of charms
A magic world
In my baby's arms
Her soft embrace
Like Satin and Lace
Wondrous place

0 Comments:

Post a Comment

<< Home