Monday, March 10, 2008

No country for old men

Fullspåckad dag idag, så det blir inget långt inlägg. Igår såg jag i alla fall äntligen No country for old men. Jag, Malin och Malins syster var på bio och såg denna oscarsbelönade film och jag kan inte säga annat än att de priser filmen fått är välförtjänta. Bra film med storartade skådespelarinsatser, speciellt roligt var det att se Tommy Lee Jones i sin roll. Filmen var ganska våldsam, men inte på ett överdrivet sätt. Jag var mycket nöjd när jag lämnade salongen, ännu ett bra biobesök.

Dagens låt: Nick Cave - Nature boy
And she moves among the sparrows
And she floats upon the breeze
She moves among the flowers
She moves something deep inside of me

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jo helgrym film, inga dåliga principer Bardems karaktär har :)

12:49 PM  

Post a Comment

<< Home