Sunday, January 28, 2007

Tomas äter veg



Idag var det min tur att bli bjuden på mat här på Brynäs. Det var Ronnie som tillagat Sesampanerad aubergin med varm bulgursallad. Receptet är än så länge hemligstämplat, men det var en delikat måltid.
Eftersom jag inte lagade maten den här gången stötte jag inte på några större problem, egentligen bara ett. Problemet var att jag alltid brukar ha på mig mina sandaler när jag ska gå över till syrran, men nu har det snöat och då var de inget bra val. Mina strumpor blev lite småblöta innan jag var inne, i efterhand kan jag väl säga att jag borde tagit andra skor, men det är lätt att vara efterklok. Jag slapp ju knyta skosnören i alla fall.



Dagens låt: The Smiths - Stop me if you think that you´ve heard this one before

0 Comments:

Post a Comment

<< Home