Wednesday, January 10, 2007

Pinsamt

Det finns inget annat ord som bättre kan beskriva den insats som Liverpool stod för igår, jag hade räknat med att se ett taggat lag eftersom vi spelade med många ny spelare som borde vilja visa upp sig för Benitez. Det enda en spelare som Palleta bevisade var att han är på tok för dålig för fotboll på den här nivån, maken till taffligt försvarsspel har jag inte sett sedan Kvarmes dagar. Skadan på Garcia var en utökning av den redan enorma mängd salt som fanns i mitt Liverpool-sår igår, nu måste det fanimej till den bättring i helgen mot Watford. Även om det var ett orutinerat lag som ställdes på banan igår så får man inte uppträda på det sättet när man bär en sådan klassisk tröja som våran, skamligt.
Ikväll ska jag iväg och se ett annat av mina favoritlag som troligen kommer att åka på torsk, nämligen Bollnäs GIF. Man börjar bli ganska härdad nu, det är tur att LFC gått hyfsat i ligan på slutet i alla falla, för nu har jag nämligen börjat få gliringar av de andra som jobbar på skolan också, inte bara eleverna. Idag när jag satt och hjäpte blandskiveeleven att hitta en text på en av skolans datorer stack en av mina kollegor, som håller på United, in huvudet, flinade och bad om en kommentar. Jag minns inte riktigt vad jag svarade, men det var inga snälla omdömen spelarna från igår fick kan jag säga. Näe, det är bara att bryta ihop, igen, och komma ige, igen.

Dagens låt: Sophie Zelmani - Stay with my heart, suverän.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home