Wednesday, December 14, 2005

Il Divo

Jag slänger nu ut en fråga till mina stora läsarskara, vilka är Il Divo?
Jag har sett tv-reklam för dom i flera månader nu och det går inte att besöka en skivaffär utan att deras enfaldiga smil dyker upp på något skivomslag, igår såg jag också att de släppt en dvd. Trots detta kan jag inte minnas att jag någonsin hört dom. Är det någon vänlig person som kan förklara för mig vad de där töntarna har gjort för att få all denna reklam och finns det verkligen någon som lyssnar på deras musik?

Igår var jag på bandy, det var derby mellan Bollnäs och Broberg. Lyckligtvis slutade det med en vinst för Giffarna, men det satt hårt åt. 6-5 blev det men Broberg hade ledningen med 5-4 med bara tjugo minuter kvar att spela. Nu finns det en bra chans till elitseriespel för Bollnäs efter jul.

Ska bli bättre på att uppdatera sidan nu när jul närmar sig och jag får med ledig tid. Har varit lite slapp med skrivandet de senaste veckorna men jag ska bli bättre.

Dagens låt: Cardigans - Good morning Joan

0 Comments:

Post a Comment

<< Home