Friday, November 25, 2005

Utmattad

Idag slutförde jag min första riktiga arbetsvecka och jag känner mig verkligen helt slut. Jag är inte alls van vid att kliva upp halv sju på morgonen fyra dagar i rad, jag är snarare van vid att kliva upp när jag känner för det och sedan gå runt och slappa till lunch. Nu har det varit fullt upp mellan halv sju och fyra och sånt sätter sina spår i en lat stundent. Nu kommer jag troligen att bli kvar på mitt jobb fram till jul, något som troligen kommer medföra att dne här sidan kommer att uppdateras lite mer sällan än tidigare. Jag ska dock göra mitt bästa för att dela med mig av mina visdomar så ofta som möjligt.
Ikväll är det sista avsnittet av FC Z, något säger mig att de kommer förlora matchen mot Djurgården. Tydligen ska det komma en uppföljare till serien, nämligen ett program som heter HC Z och ska gå till på samma sätt förutom att det nu ska vara hockey. Ni som läser den här sidan vet att jag och Den Gamle Franken redan hade kommit på den idén och bestämt oss för att söka om det blev av. Nu blir det alltså av och följdaktligen måste jag och Gamle Franken skicka in en varsin ansökan. Hade det bara varit uttagning på skridskoåkning hade jag kommit med på en gång, men nu när jag har visss sporterfarenhet kan det bli tufft att komma med.

Dagens låt: Ray Charles - That lucky old sun

0 Comments:

Post a Comment

<< Home