Tuesday, October 04, 2005

It´s a brighter day

I helgen har jag varit i Norrköping och hälsat på några kompisar där nere, det var också där jag fick uppleva en hemsk söndagseftermiddag. Det går inte att beskriva känslan jag hade när det där förbannade maffiapengsuppköpta, fotbollsförstörande och i övrigt osympatiska laget gjorde 4-1 på oss, på vår arena, i vårt tempel. Det var en av de värsta förluster jag upplevt på länge, även om siffrorna inte speglade matchen medförde resultatet att tv zoomade in den vedervärdige Mourinho vid ett flertal tillfällen och jag kan inte känna något annat än hat när jag ser den arroganta idioten. Hur som helst har det gått två dagar nu och jag är tillbaka i Gävle och tröstar mig med ny musik.
Weeping Willows samlingsskiva släpptes i veckan och jag har nu fått den på posten, det är bara två nya låtar med men det är stort nog för mig. Det är speciellt att köpa en skiva med sitt absoluta favoritband, även om det här inte är en vanlig skiva så är det ändå en stor grej för mig. En av de nya låtarna heter Brighter day och det var något som verkligen värmde att höra idag, så här två dagar efter den smärtsamma förnedringen. Eftersom jag måste fokusera på att lyssna på WW nu har jag inte tid att skriva något mer, men jag är i alla fall på väg att komma över den hemska söndagen även om jag aldrig kommer att glömma hur dte kändes när målen började rasa in. Jag hoppas jag slipper uppleva det fler gånger.

Dagens låt: Weeping Willows - Brighter day

0 Comments:

Post a Comment

<< Home