Saturday, October 08, 2005

Galgbacken

Vissa dagar ska man helt enkelt inte kliva upp ur sängen, det här har helt enkelt varit en jävla skitdag än så länge. Av min innebandymatch blev det två byten, sedan fick jag kliva av med en skada i ryggen. Till råga på allt förlorade laget också, att jag inte vet resultat exakt trots att jag såg matchen på platsen är ett ganska tydligt tecken på att vi inte var speciellt nära poäng.
Nu har min rygg börjat svullna upp och jag ser ut som en galge när jag går, gör ganska ont och känns väldigt jobbigt. Med tanke på att det är en hel del viktiga pingishelger framöver kan man säga att det här kom ganska olägligt. Dessutom är dte fest här hos mig ikväll, grabbarna kommer och kollar på fotboll. Med min rygg tror jag inte det blir någon krog efter matchen, jag skulle ge väldigt mycket för att få leva om den här dagen.

Dagens låt: Black - Wonderful life....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home