Thursday, July 15, 2010

Snart resdags

Pengarna är nu uthämtade och vi är i princip helt redo att åka iväg på vår solvecka i Turkiet. Det enda vi bör hinna med innan vi åker är att köpa på oss mängder av solkräm och tvätta mina badbyxor, som antagligen känner sig riktigt slitna efter den här sommaren. Resfebern har börjat drabba mig, det var trots allt över tre år sedan jag var på solsemester, så det här ska bli otroligt skönt. Vi flyger inte förrän på lördag eftermiddag, så det är ett tag kvar än, men det börjar kännas att det närmar sig avresa.
Härom dagen såg vi färdigt på Solsidan, det är en av de roligaste svenska komediserier som jag sett på myckert länge. Henrik Dorsin är en komiker som jag vanligtvis har ganska svårt för, men i den här serien är han mycket underhållande i sin roll som den vidrige grannen Ove Sundberg. Det ska bli spännande att se om nästa säsong blir lika underhållande som den som vi just avslutat.

Dagens låt: Oasis - Supersonic

0 Comments:

Post a Comment

<< Home