Wednesday, July 07, 2010

Svedjabesök


Idag var jag hem till Svedja och besökte pappa, mamma, Plummer, syster och lille Henry såklart.

Plummer visade att han fortfarande kan en del konster.

När jag och pappa handlat lunch på den lokala pizzerian kom syster ut ur det andra huset, tillsammans med lille Henry, och åt.

Min mor, Henrys mormor, tog hand om den lille medan vi åt.

När mormo sedan skulle äta tog Onkel Tomas över och då såg jag till att umgås ordentligt med min unga släkting.

Henry fick sedan sova vidare i bärselen, på sin Onkels bröst.

Sen ville han ha lite mat och det berättade han på sitt eget, mycket tydliga sätt.

När han ätit var han på mycket bättre humör.

Henry tyckte det var riktigt spännande att ligga där på rygga och begrunda sin mor och morbror.

Dagens låt: Jens Lekman - A postcard to Nina

0 Comments:

Post a Comment

<< Home