Saturday, August 29, 2009

Paintball boys and girl


Idag var det dags för min Paintball-debut. Här ses Den Gamle Franken, Kus och Malin i sina stridsställ.

Mitt lag blev hårt tillbakapressade i inledningen, den första matchen hann jag knappt komma fram till mitt skydd innan jag fick ett skott i hjälmen.

Vi kom dock igen och efter fyra matcher var det helt jämnt. Jag tror tillochmed att jag lyckades få in ett par skott, inte lika roligt var det att jag också fick två skott i baken som sved rejält.

Det blåa laget vände dock på steken och vann till slut med 5-3 i matcher efter en avslutning där många åkte ut på tomma magasin.

Här är de två stridande lagen uppställda, med mitt och Malins förlorande lag i rött och Den Gamle Frankens och Fugelsangs vinnande lag i blått.

Dagens låt: Arctic Monkeys - Secret door, hoppas, hoppas de kommer till Sverige i vinter.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home