Thursday, August 20, 2009

Vinst och resebokning

Igår var det roligare att titta på fotboll än det var i helgen. Samtidigt som vi tog tre, relativt säkra poäng hemma mot Stoke åkte det vidriga laget från Manchester på en förlust mot nykomlingarna Burnley. Vinsten igår var otroligt viktig, med tanke på vår förlust i premiären och nu när United förlorade är vi på samma poäng som dom igen, dessutom känns det som om deras förlust var lite mer smärtsam än vår, Spurs är trots allt inte så dåliga.
Det var mycket roligt att se vårt nyförvärv Glen Johnson igår, fortsätter han på det här sättet kommer han vara en enorm tillgång för oss i år. Det är viktigt i matcher mot de sämre lagen att ytterbackar som följer med och hotar, igår var både Johnson och Insua delaktiga i många anfall och det bidrog starkt till segern.
Igår bokade jag och Malin en resa, och den resan kommer att gå till min favoritstad i hela världen, nämligen nyss nämnda Liverpool. Vi åker dit i slutet av januari, för att se matchen mot Bolton. Vi kommer också få besöka Anfield och gå den tour på arenan som jag alltid önskat gå. Förutom fotbollen hoppas jag att vi får möjlighet att äta på Carras restaurang, dessutom ska vi se till att utforska affärerna inne i centrum. Det kommer bli riktigt roligt att visa upp min absoluta favoritstad för Malin. Om jag förstått det hela rätt har det hänt en hel del sedan jag senast besökte staden, så det här är en resa som jag ser fram emot oerhört mycket.

Dagens låt: Inspiral Carpets - Two worlds collide

0 Comments:

Post a Comment

<< Home