Wednesday, July 08, 2009

Sägensafari och rockmusik

Idag ska vi åka till Svedja, i morgon börjar Rockweekend. Ikväll ska vi besöka Sägensafarit uppe i Knupbodarna, det ska bli mycket spännande. Jag har inte varit iväg på det tidigare, trots att det här är tredje året man anordnar det, så nu är det på tiden att åka upp till fäbodarna och bli skrämd. Det är jag, Malin, mamma, pappa, syster, Ronnie, Malins syster och Malins systers Magnus som ska gå rundan ikväll. Jag sätter mina pengar på att det är min syster som kommer att bli mest skrämd, men det är nog inga höga odds på det. Jag var med syster på Blair Witch Project och om hon blir hälften så rädd den här gången som då så har vi en vinnare. Det ska hur som helst bli mysigt att komma hem i några dagar, hoppas bara att vädret inte är allt för elakt mot oss.

Dagens låt: Grand Archives - Torn blue foam couch, fantastisk låt det här.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home