Saturday, February 21, 2009

Försenat födelsedagskalas


Jag och Malin hade igår bjudit hem bekanta på födelsedagskalas, det var visserligen en vecka sent, men bättre sent än aldrig. De som var på plats var Den Gamle Franken, Kusen, Liv, Feg-Per, Fugelsang, Olis och Karin. Det var en trevlig kväll. Jag tyckte lite synd om min dator under en period, då Olis och Feg-Per letade musik på youtube, men jag tror den hämtat sig idag, då den fått återgå till sin vanliga kvalitetsmusik.

Det är svårt att få med Den Gamle Franken på bild, men här är i alla fall en bild av hans handflata.

Så här glad blev jag över mina presenter, som både var drickbara(punsh, kaffebönor, systembolagspresentkort och vin) och lyssningsbara(dvd med Chris Isaak).

Olis och Feg-Per var båda plats för att fira lite grand.

Kusen och Karin på plats vid bordet, med whiskyskåpet och jordgloben i bakgrunden.

Dagens låt: Freddie Wadling - Jag var där, ikväll är det dags.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home