Tuesday, January 27, 2009

Snart ännu en säsong över

Jag och Malin har nästan sett hela säsong två av Dexter nu och det är nästan lika spännande som första säsongen. Jag var lite skeptisk i inledningen av den här omgången, det kalla hos Dexter hade försvunnit och helt plötsligt hade han börjat få känslor, det gillade jag inte. Nu är han i alla fall sitt gamla jag igen och med tre avsnitt kvar väntar det några spännande kvällar för oss framöver, min gissning är dock att vi kommer ta alla tre avsnitt på samma gång, det är svårt att inte göra det när man har dem på dvd.
I morgon blir det i alla fall ingen Dexter, då har vi nämligen annat för oss. Oasis i Globen är vad som står på programmet och det är något som jag ser mycket fram emot. Recensionerna av spelningen i Göteborg har inte varit positiva, men jag slutade lite på konsertrecensenter efter Björks spelning i Arvika som fick ett minus i betyg med motiveringen att det inte var musik. Jag kommer heller aldrig att glömma hur irriterad Bolinder var när han läste den usla recensionen av Muse högklassiga spelning på samma festival, näe konserter ska man uppleva själv och inte lika så mycket på vad andra tycker. Min gissning är att jag kommer att vara mycket nöjd när jag lämnar Globen i morgon, det kommer att bli en häftig upplevelse.

Dagens låt: Oasis - Supersonic, jag skulle gissa att vi kommer att få höra den här i morgon.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"glitter ur stjärten"

11:37 PM  

Post a Comment

<< Home