Friday, December 12, 2008

Besvikelse

Jag fick vara med om en stor besvikelse i förrgår, en sådan som bara kan inträffa i juletider. Som jag tidigare berättat har jag en chokladkalender med Spindelmannen på framsidan, den spelade mig ett spratt när jag skulle ta onsdagens bit. Chokladbitarna i kalendern är mycket små, men de är mycket goda och man får en kort stunds riktig njutning när man äter den. Jag blev oerhört bitter när jag öppnade min lucka i onsdags och fick se att luckan var tom. Något måste ha blivit fel när man tillverkade min kalender, eller så har just den biten ramlat ner i botten av den, hur som helst sjönk mina mungipor betänkligt när jag insåg att jag inte skulle få någon choklad. Det är tur för mig att jag har två chokladkalendrar och i den andra är chokladen ännu godare, i den som Malin gjort åt mig får man godare choklad och man är garanterad en i varje paket, det är man uppenbarligen inte när man har en Spidermankalender. Nu väntar alltså en nervös stund varje gång jag ska öppna luckan i kalendern, får jag en till tom lucka kommer jag tveklöst att skicka iväg ett klagomail till dem som gjort, för att tillverka chokladkalendrar utan choklad är ondskefullt.

Dagens låt: The Libertines - The good old days
If you've lost your faith in love and music
Oh the end won't be long

0 Comments:

Post a Comment

<< Home