Tuesday, September 16, 2008

Toaletthögtalare

Alla har vi drömmar, saker som vi vill uppfylla i livet. Jag håller på att genomföra en av mina drömmar nu. I helgen var nämligen jag och Malin på Rusta, där köpte vi något som jag alltid önskat ha, nämligen stereohögtalare till toaletten. Om allt går som vi önskar kommer vi alltså att ha musik på toaletten när vi flyttar in i vår lägenhet och det känns riktigt häftigt. Jag har bott på hotell en hel del genom åren, mycket tack vare pingisen, och de man minns starkast är de haft musik inne i badrummet, det känns lite extra lyxigt. Nu kommer alltså vår toalett att kännas lika lyxig, eftersom den kommer att vara helt nyrenoverad är jag övertygad om att den kommer att bli en riktig höjdare. Vi är inte riktigt färdiga med färgsättningen av den, vi letar fortfarande efter mörklila handdukar, men jag är säker på att jag kommer att uppskatta rummet.
Skivorna är förresten uppställda i hyllväggen nu, det blev nästan sex meter skivor innan det var färdigt. Vi har även placerat ut mina leksaker på väl valda ställen. Några fick tas ur förpackningarna för att få plats, men med tanke på hur snyggt det blev var det absolut värt att bryta några förpackningar.

Dagens låt: Parken - Uppsalas gränder
Det känns som en dröm

0 Comments:

Post a Comment

<< Home