Sunday, June 08, 2008

Senaste veckan i bilder

Jag har tagit en del bilder som jag inte fått för mig att lägga på sistone, här kommer de i alla fall till slut. Det är från den senaste veckans evenemang.

Först bilder från när jag, Plummer...

...mamma, Malin...

...och pappa var ner till Oskarshamn/Påskallavik på släktmiddag.

Plummer kollar vad Malin har för sig.

Efter ett tag somnade också Plummer.

Jag fick tid att visa upp Källströmsgården för Malin också. Pappas morfar var konstnär och ligger bakom alla skulpturer som finns på gården.

Blå Gubben stod kvar också, den gillar jag.

Sista bilden från Oskarshamsresan är från vår balkong, väldigt fin utsikt.

Jag och mina klassföreståndarkollegor efter betygsutdelningen i kyrkan i torsdags. Mina nior gick ut grundskolan och nu väntar nya äventyr på dem.

Här lämnar mina elever skolan för sista gången och begav sig ut på vattenkrig. Alldeles runt hörnet väntade jag, med en välfylld hink. Tyvärr var hinken alldeles för välfylld, den var nämligen så tung så att jag fick allt vatten på mig själv.

Jag och Malin dök upp på kvällen och gjorde mina elever sällskap under sista kvällen med gänget.

Här försöker jag hålla ett kort, påtvingat tal till mina elever. Det gick väl sådär.

Det blev tyvärr inte så många kort tagna i Strömsholm, men här ligger vi och tar igen oss i skuggan ett tag. Annars spenderades större delen av tiden i solen.

Malins tatuering är nu en knapp vecka gammal och ser riktigt bra ut. Malin fyller för övrigt år idag. Grattis än en gång!

Dagens låt: The Enemy - Happy birthday Jane
Happy Birthday, Once Again,
What Would We Do,
What Would We DO Without You

0 Comments:

Post a Comment

<< Home