Saturday, April 12, 2008

Ridhusbesök

Idag har jag varit i Bollnäs ridhus för första gången sedan jag var 7-8 år, det var onekligen med underhållande den här gången. Mitt starkaste minne från besöken var godiset och eftersom det fanns en överhängande att de bytt ut godiset sedan dess såg jag till att köpa med mig ett gäng ferraribilar till matsäcken, ville inte riskera att bli utan. Trots att det var nästan 20 år sedan min syster red kände jag igen mig när jag kom in i ridhuset, det såg likadant ut nu som då.
Tävlingen var spännande, det blev inga placeringar för Malin, men en stilig avsittning blev det i alla fall.
Ikväll är det dags för Klubb Volym igen, väldigt roligt med en klubb som spelar musik som man kan lyssna på. Förra gången var det väldigt trevligt, det kommer det säkert att bli nu också. Får jag bara höra lika mycket Joy Division som senast kommer jag att vara mer än nöjd med låtvalen, den här gången kommer det säkerligen inte att vara en DJ som dyrkar Mauro Scocco.

Dagens låt: The Kooks - Shine on
About your hair, you needn't care,
You look beautiful all the time.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home