Monday, March 24, 2008

Spidermanshampo

Jag fyllde 26 år får en dryg månad sedan, men ibland händer det att jag känner mig mycket yngre, igår var en sådan dag.
Jag och Malin var i Valbo och handlade lite grejer till hennes lägenhet när vi gick förbi ett stånd med hårshampoo. Där stod allra högst upp på stapeln en otroligt cool Spidermanshampoflaska, jag kunde inte låta bli att ta ner den och visa för Malin. Det var en flaska med motiv från den tredje filmen, där den svarta dräkten håller på att ta över Peter Parker. Filmen var helt okej, men bilderna från den är bättre, riktigt coola. Det kändes lite väl att köpa barnshampo bara för att det var Spiderman på framsidan, så motvilligt ställde jag tillbaka flaskan och gick vidare. Vi plockade på oss några ljus och ett fat och gick mot utgången, på vägen dit gick vi återigen förbi Spiderman. Jag kunde inte låta bli att kasta ett öga på flaskan igen. Som tur är har jag en mycket förstående flickvän, hon såg på mig och sade: Du vill ha den där va? Mitt svar var lika snabbt som ärligt, jag ville ha flaskan. Malin lade den i sin korg och köpte den åt mig, så nu har jag en stor och cool flaska med shampo stående på badkarskanten i badrummet.
Idag har det blivit en rejäl omgång bak, det kommer upp bilder när jag fått in dem på datorn.

Dagens låt: Nick Cave - Babe, you turn me on
Like an idea
Like an Atom bomb

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ska bli intressant att se bilderna. ;) Sista meningen lät lite kinky om man har en sjuk fantasi som jag.

7:00 AM  

Post a Comment

<< Home