Monday, February 11, 2008

Blåöga

I söndags spelade vi ännu en match med CSKA, den matchen ledde till att jag nu ser ut som om jag gått en boxningsmatch och förlorat. Halvvägs in i matchen skulle jag nämligen stoppa ett inspel från kanten, jag lyckades med mitt försök att bryta anfallet, tyvärr tog bollen vägen via mitt öga. En redig blåtira blev resultet och det var bara att kliva av matchen och lämna CSKA med en man mindre, vi hade nämligen inga avbytare. Det var annars helgens enda negativa inslag och kom efter mitt födelsedagsfirande med familjen. Det som var kvar av dagen efter smällen spenderade jag och Malin vid tv:n, vi är halvvägs igenom The Office nu, mycket bra serie. Det kanske dyker upp en bild här på mitt öga någon dag, så ni får se hur synd det är om mig.

Dagens låt: Eric Clapton - Wonderful tonight
I feel wonderful because I see
The love light in your eyes.
And the wonder of it all
Is that you just don't realize how much I love you

0 Comments:

Post a Comment

<< Home