Thursday, August 02, 2007

Den där jäkla Affleck

Jag har börjat få vissa rutiner på kvällarna innan jag ska sova. Vid elva är det Scrubs på sexan, sedan är det Spincity, när det slutar börjar Conan på Tv4+ och sedan brukar jag vara så trött att jag går och lägger mig. Igår sket sig dock mina rutiner och det skyller jag på Ben Affleck. Jag har inte förlåtit honom för hans katastrofala insats i Daredevil, men jag har helt enkelt sett till att hålla mig borta från honom så gott det går, igår gick det inte längre. När jag som vanligt slog på sexan igår för att se ännu ett avsnitt av den briljanta serien Scrubs såg jag i stället för JD:s töntiga flin en svettig och skitig Ben Affleck som låg och skrek. Förskräckt insåg jag att kvällens film på sexan var Armageddon och den gjorde så att alla nattens program blev förskjutna med 40 minuter. Armageddon är ingen bra film och det allra sämsta i filmen är slutet. Delen där Liv Tyler tar farväl av Bruce Willis är så otroligt sliskig att inte ens Hollywood borde godkänt den, men det är inte den som stör mig mest. Det som stör mig allra mest är att Bruce Willis offrar sitt eget liv för att Ben Affleck ska komma hem helskinnad, här har Bruce chansen att rädda mänskligheten två gånger om, både från meteoren och från Ben Affleck, men givetvis slänger han bort den. Tack vare den där filmen kunde jag bara se halva Scrubs innan Conan började och jag missade hela Spincity, jävla Ben Affleck.

Dagens låt: Embrace - My weakness i none of your business
Because my weakness is none of your business
But bad will always collect
To one big melting pot

0 Comments:

Post a Comment

<< Home