Saturday, June 16, 2007

Vilodag

Lördagen har varit en riktig vilodag. Jag låg i sängen och drog mig till elva, kände att jag behövde ta igen mig. När jag klivit upp gjorde jag mig redo för en promenad ner på stan för att luncha med syrran, David, Kusen och Liv. Lunchen hade vi på Sombreros, precis som vanligt blev jag jättemätt. De har väldigt bra mat där och när det är buffé är risken för att man ska gå därifrån hungrig obefintlig. Det finns dock en negativ sida med Sombreros också, nämligen kaffet. Restaurangkaffe brukar inte vara någon höjdare, men kaffet som serveras på Sombreros är sämre än det brukar vara på andra restauranger. Det har en jätteknepig eftersmak som nästan är lite sur, inte alls gott. Huvudsaken är ändå att maten är bra och det är den. Efter maten köpte jag jordgubbar, sedan blev det en film hemma hos Kusen. Vi såg Black snake moan, det var en helt okej film.
Vilodagen var behövlig, i morgon kommer YWNK på besök. Vi ska grilla hemma hos Panzer, sedan är det fotboll på måndag. På tisdag åker jag till Mallorca och blir borta i en vecka, jag hinner sedan vara hemma en dag innan det är dags för festival. Bäst att återgå till vilandet så att jag orkar med det som komma skall.

Dagens låt: Bo Kaspers Orkester - Hon är så söt
Hon är så söt när hon sover
Själv har jag inte fått mig en blund

0 Comments:

Post a Comment

<< Home