Thursday, May 24, 2007

Tomhet

Efter en match som den igår kan man inte känna annat än tomhet. Jag har sett fram emot matchen länge nu och när det äntligen var dags så slutade det med förlust, dessutom är det en av de mest oärliga spelarna i Europa som avgör. Frisparken som gav 1-0 känns jäkligt tveksam, att domaren blåser när Kaka lägger sig är ett avgörande misstag och även om det säkerligen inte gjort någon skillnad så är det fel av honom att blåsa av innan tilläggstiden är slut. Lite bitter är jag. Det var en fruktansvärd förlust och den kommer att sitta i ett tag. Nu väntar en mellansäsong där det kommer krävas förändringar i truppen, nästa år ska vi konkurrera om titeln i PL. Det är några spelare som helt enkelt inte är tillräckligt bra, Zenden och Gonzalez kommer att lämna och jag hoppas samma sak händer med Bellamy. Nu ska vi ha in en vänsterytter, en anfallare och en mittback som kan vara backup till Agger och Carra.
Jag trodde att det skulle bli många gliringar på jobbet idag, men jag kom faktiskt ganska lindrigt undan. Några kommentarer fick jag, men inte alls som jag väntat mig. I stället lyckades mina elever med bedriften att få mig på gott humör igen och det är inte illa dagen efter mitt livs tyngsta Liverpool-förlust.

Dagens låt: Jeff Buckley - I know we could be so happy baby(If we wanted to be)

I'm not with you not of you
Not with you, not of you
You are soft and young to me
I am the ghost who comes and goes
And I hope I'll catch you
In the throws of one last look at the wonder
One last look at the wonder

0 Comments:

Post a Comment

<< Home