Sunday, May 13, 2007

The Killers - When You Were Young



Idag har jag inte fått mycket gjort, har tillverkat två prov och sett lite Scrubs, men annars har jag varit lat. En latdag passar det bra att upptäcka ny musik, nu är kanske inte The Killers nya, men jag har lyckats missa dem fram tills idag. Det var Liv som såg till att jag började lyssna på dem och nu är jag fast. Det här är musik som är en aning snabbare än den jag vanligtvis lyssnar på, men omväxling förnöjer. Skönt sound och en sångare med bra röst, The Killers är en grupp man inte kan ogilla.

Can we climb this mountain
I dont know
Higher now than ever before
I know we can make it if we take it slow
Let's take it easy
Easy now
Watch it go

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ja det är alltid kul att hitta ny musik eller nygammal. Mycket bra låt det där, och en bra video som fått oförtjänt kritik av folk på youtube

1:13 PM  

Post a Comment

<< Home