Thursday, May 10, 2007

Bra Extras

Premiäravsnittet av Extras igår var mycket bra, Orlando Bloom gjorde ett kul inhopp i serien och drev med sig själv på ett komiskt sätt. Tydligen ska DeNiro vara med längre fram den här säsongen, det är verkligen något att se fram emot. Ricky Gervais är en av de absolut roligaste personer som finns och Robert DeNiro är tidernas bästa skådis, de tillsammans borde kunna bli riktigt bra.
På tal om bra serier så köpte jag tredje säsongen av Scrubs på Tradera härom dagen, nu vet jag vad jag ska göra när allt är färdigrättat i helgen. Förhoppningsvis kommer jag att ha 29 författararbeten att läsa igenom under helgen, men det kan nog vara bra att bryta av med lite Scrubs då och då. Om inte annat kan jag behöva lite avkoppling vid tv:n efter morgondagens match i korpen, det var rätt längesen jag spelade en hel fotbollsmatch och även om det bara är sjumannaplan så kommer det säkert att bli rätt jobbigt. Laget vi ska möta heter tydligen Opticare 6 och spelade i högsta divisionen förra året, vi slår alltså rejält ur underläge, men vi ska inte underskattas. Den Gamle Franken och Kusen visade redan förra matchen att deras målskytte är i gång och ju fler matcher vi får i kroppen desto bättre kommer vi, förhoppningsvis, att bli. Hoppas bara att det är hyfsat varmt i morgon, inte speciellt kul att dra på sig den kortärmade CSKA-tröjan om det är kyligt ute. Hur som helst är det bra att matchen är på en fredag, då slipper jag stappla runt på jobbet med den träningsvärk som jag räknar med att jag kommer få av spelandet.
Läste förresten att Nina Persson ska spela in en ny A Camp-skiva, det var en mycket positiv nyhet, den förra skivan var kanon och med hennes röst kan det inte gärna gå fel nu heller.
Fick inte riktigt det besked jag hoppades på idag, men det är inte klart med allt än, så man får väl fortsätta att inte veta någonting, är ju rätt van vid det vid det här laget.

Dagens låt: Nikola Sarcevic - You make my world go around
I'm losing my friends for you tonight
Cos' there is no one
But you who makes me feel alright

0 Comments:

Post a Comment

<< Home