Sunday, January 14, 2007

En månad kvar

Det blev ingen vegmiddag för mig, det blev i stället en resa i yrande snö hem till Svedja. I de här trakterna kan det nämligen inte snöa normalt, antingen snöar det inte alls eller så snöar det enormt mycket. Idag var det det sistnämnda som gällde. På vissa ställen snöade det i sidled i sådana mängder att man knappt såg vägen, så det tog ett tag att komma hem kan jag säga. Nu har jag klagat på att det varit för lite snö länge, så det ska bli rätt skönt att kunna klaga på att det är för mycket snö ett tag i stället.
När jag tittade på almanackan nyss slog det mig att det faktiskt bara är en månad kvar nu, en månad kvar till dagen för Weeping Willows skivsläpp. Nu kan man lyssna på den nya singeln på nätet och det ska ni givetvis göra, ni kan göra det här. Om den här månaden går lika snabbt som alla andra månader när jag jobbat så kommer jag snart kunna avnjuta en ny WW skiva, det är något att se fram emot. Sedan väntar Kris Kristofferson, sedan väntar Sophie Zelmani. Jag har en bra tid framför mig.

Dagens låt: Weeping Willows - The Burden

0 Comments:

Post a Comment

<< Home