Wednesday, December 13, 2006

Snabbvisit

Sitter hemma i min lägenhet, är i Gävle på snabbvisit. Anledningen till min snabbvisit är att jag och Gorbatjov ska se Moneybrothers turnépremiär på Skottes ikväll, tror jag nämnt det här tidigare.
Om ni inte redan är avundsjuka kan ni klicka på länkarna nedan så får ni se vad ni missar, men inte jag.

Moneybrother - Brännö serenad

Moneybrother - Stormy weather

Moneybrother - Falling in love with christmas

Dagens låt: Moneybrother - Downtown train(Tåget som går ner till stan)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Weeping Willows jobbar med Oasis-Andy
Den 14 februari kommer Weeping Willows med nya albumet "Fear & love". Albumet har producerats av Oasismedlemmen Andy Bell, som sedan några år tillbaka bor utanför Stockholm.
(14:41) Bandet skriver i ett pressmeddelande att soundet är något av en tillbakagång till hur Weeping Willows lät i början av sin karriär, när de slog igenom med "Broken promised land".

Soundet beskrivs "lugnare, naknare och mer romantiskt" än den senaste skivan "Presence". En försmak av plattan, singeln "The burden", ges ut den 3 januari.
/TT

9:41 AM  
Blogger Tomas said...

På min födelsedag, tamejfan för bra för att vara sant

1:16 PM  

Post a Comment

<< Home