Sunday, December 31, 2006

Gott nytt år!

Det här blir sista inlägget för i år, i morgon är det nämligen 2007. Min nyårsafton kommer att spenderas hemma hos RajRaj och RajRajAnna, hela gänget ska dit så det kommer säkert att bli väldigt roligt. Alla som ska dit ska ta med med sig en varsin sak att ställa på bordet, på så sätt slipper värdarna laga mat åt 20 personer själv. Jag ska laga till en saftig lammstek i eftermiddag, jag har inte varit så aktiv med matlagningen den senaste tiden, så det är på tiden att jag gör något som inte blir klart på fem minuter.
2006 har varit ett bra år och det kunde inte avslutats på ett bättre sätt än med de tre poäng som Liverpool tog mot Tottenham igår. Matchen i sig var ingen höjdare, men bortavinster är inget man blivit bortskämd med den här säsongen, så jag är nöjd med vinsten.
Nu ska jag börja förbereda maten.
Gott nytt år!

Dagens låt: Weeping Willows - Pretty little babies

0 Comments:

Post a Comment

<< Home