Thursday, October 26, 2006

Victory

Idag hade jag mitt stora test, uppvisningen med pekpinnen, och allt gick enligt mina beräkningar. Pekpinnen var lagom lång och det hela gick smärtfritt, inga skador och inga knäckta pekpinnar. Eftersom det hela förevigades på bild tänkte jag dela med mig av det här, så att alla som någon gång kallat mig stel inser att jag faktiskt är smidig som en katt.
Här är bevisen på att mina leder inte är gjorda av oböjligt material:










Nästa steg nu blir att lära mig göra kullerbyttor, nu har jag fått lite blodat tand och känner att det finns en möjlighet. Kanske det kan bli verklighet innan sommaren, eller så nöjer jag mig med det här och är stolt över dagens prestation.
Vädret börjar bli riktigt grinigt nu och det är inte alls lika skönt att ta promenader med hunden längre. Plummer gillar vattenpölar och gegg, men jag är inte speciellt förtjust i att bli blöt. När det är sånt här skitväder längtar till och med en anti-snömänniska som jag till vintern, hellre snö än regn i alla fall.

Dagens låt: Kris Kristofferson - From the bottle to the bottom

5 Comments:

Blogger klockarbarbro said...

mina varmaste gratulationer, bror!

7:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

jävligt snygg bild, skrattade så jag grät! grattis!

11:45 AM  
Blogger Tomas said...

Tack för gratulationerna !
De lyckades verkligen fånga mig i det svåraste ögonblicket.

2:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag har sett bilder på fångar som torteras, men aldrig någon med ett sånt lidande ansiktsuttryck!

9:44 AM  
Blogger Tomas said...

du ska få testa med min lampa din Gamle Frank, upp till bevis.

11:08 AM  

Post a Comment

<< Home