Friday, October 27, 2006

Gamla bilder

Det finns en del positiva saker med att en hårddisk går sönder, det är inte många saker men det är en del. En sak som var lite positiv var att jag, nu när jag var tvungen att rensa, satte mig och tittade igenom alla gamla bilder som jag har på datorn. Jag hittade gamla bilder från Arvikafestivalen, måste varit 2004, jag hittade gamla bilder från Weeping Willows-spelningar, jag hittade gamla bilder från UH-båten och jag hittade ganska roliga bilder från Halloween 2003. En bild från Halloween täntke jag bjuda på här. Vi hade slagit på stort det här året och verkligen klätt ut oss. Jag ska föreställa Dracula och Den Gamle Franken är en skrämmande variant av Jason från Fredagen den trettonde.







Dagens låt: Traste Lindéns Kvintett - Vad skulle man ha gjort?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home