Saturday, March 25, 2006

Bra Betnér!

Jag har alltid gillat Magnus Betnérs humor, grämer mig att jag missade hans ståupp här i Gävle förra helgen. Nu har jag sett att Betnér även har riktig karaktär och står upp för det han tycker. Han har hoppat av en komediserie i trean eftersom ledningen inte ansåg att han fick tracka Runar och jag tycker det är förbannat bra att Betnér gör som han gör. Så här skriver han på sin hemsida:

"...jag har bestämt mig för att hoppa av Extra, Extra. Deras och min bild av vad man borde göra när man har Runar i studion går inte riktigt ihop och jag känner att jag inte kan kompromissa genom att sitta och gnugga axel med människor som står för något jag verkligen föraktar. Daniel Nyhlén, Runar m fl. Inga fler avsnitt av Extra, Extra för mig alltså."

Bra Betnér!

Dagens låt: Morrissey - Alsatian cousin

0 Comments:

Post a Comment

<< Home