Tuesday, June 21, 2011

Tandläkarbesök

Jag var till tandläkaren igår, anledningen till mitt besök var en liten fotbollsskada. En missriktad armbåge gjorde att det lossnade flisor från tre av mina tänder och med tanke på de störande ilningar som uppstod av detta ville jag få det fixat på en gång. Det här var andra gången jag skadade mina tänder under en fotbollsmatch, förra gången var det Den Gamle Frankens inlägg som orsakade skadan. Hur som helst, det här var första gången som jag tvingades till ett tndläkaringrepp, jag har aldrig haft hål och den förra skadan var mycket lindrig, därför vet jag inte hur det brukar vara hos tandläkaren, men igår kändes det aningen surrigt. Det började med att de misslyckades med att träffa rätt tänder med röntgenbilderna, fortsatte med att den där grejen man ska bita i när bilderna tas gick sönder. Innan detta hade de misslyckats med att hitta mig i databasen. När bilderna var tagna försökte de se om min tand levde med hjälp av en maskin som var trasig, sedan sprutade de vatten i ansiktet på mig och klämde min läpp så att det gjorde riktigt ont. De var väldigt trevliga och sympatiska, men om det alltid går till så här förstår jag verkligen att folk är rädda för att gå till tandläkaren.

Dagens låt: Bad Brains - Pay to cum

0 Comments:

Post a Comment

<< Home