Monday, June 27, 2011

Kvälls-tv

Var är de bra sent-på-kvällen-programmen nuförtiden? När jag pluggade och var uppe sent på kvällarna fanns det alltid underhållande saker att se, som Seinfeld, Scrubs, Conan O´Brien, Jay Leno, SNL osv, men så verkar det inte vara längre. De senaste kvällarna har jag blivit uppe senare än vanligt, har man semester så har man, men jag har inte hittat något vettigt att se på tv. I stället har jag tagit mig igenom mediokra filmer som Mystery Men, Den sista scouten och Natt på museet. Jag skulle egentligen kunna gå och lägga mig tidigare och i stället läsa lite extra, håller på med Människohamn nu och den är riktigt spännande, men det är något med sena tv-kvällar som gör att jag känner mig ledig. Det verkar som om sexan kör en del komediserier sent, men jag klarar inte av 2 och en halv män och det brukar vara det som gäller när de ska visa komedier. Är det inga kanaler som visar de gamla talkshowerna längre? Finns det ingenstans man kan få se Conan O´Brien med Walker Texas Ranger-spaken och alla andra fyndiga inslag? Kvälls-tv var bättre förr, inget snack om den saken.

Dagens låt: Magnus Carlson & the Moon Ray Quintet - Love letter

0 Comments:

Post a Comment

<< Home