Sunday, April 24, 2011

Påskfirande


I förrgår var jag hemma i Svedja på påskfirande, dessutom firade jag Plummer. Han fyllde nämligen åtta år i fredags och fick såklart en liten present. Som vanligt överlevde inte presenten så länge, men innan den blev sönderbiten såg den rolig ut i alla fall.

Denne lille krabat var givetvis också med och firade.

Hempa tyckte att han skulle sköta kameran.

Jag, Hempa och syster på en filt i solen.

Igår följde jag med på Malins tävling i Falun, vädret var kanon och även hoppningen gick bra. Jag tog bilen hem för att lagom hinna se Liverpool-Birmingham och det ångrar jag inte, då vi stod för en imponerande insats och vann med 5-0. Den här sommaren kommer bli klart mindre ångestframkallande än den förra, då Hicks och Gillete förstörde vår klubb.

Dagens lågt: Charta 77 - När världssamvetet tog semester

0 Comments:

Post a Comment

<< Home