Friday, October 16, 2009

Nytt veckoslut

Fredag igen, efter en förkylningsdrabbad vecka känns det inte helt fel med att lite vila i två dagar nu. Tyvärr har vi en korpmatch i innebandy i morgon, som jag inte är speciellt sugen på att missa, därför hoppas jag innerligt att den lilla gnutta förkylning som är kvar i kroppen nu är försvunnen i morgon. Utöver innebandyn kommer det bli en lugn helg, Onkel Franken ska firas i morgon och Liverpool ska ta tre poäng mot Sunderland, annars ska jag bara ta igen mig. Tyvärr är jag rädd att de tre poängen mot Sunderland kommer bli svårordnade, vi är inte i bra form nu och efter några småskador under landskampsuppehållet är det inte helt klart huruvida vi kommer att kunna starta med vårt bästa lag eller ej. Utan Gerrard eller Torres kommer det bli en oerhört tuff uppgift.
I eftermiddag ska jag och Malin iväg och titta på några lägenheter, vi får se om vi bestämt oss för en ny bostad i början av nästa vecka eller om vi ska fortsätta vårt sökande. Det är både spännande och roligt att kolla in möjliga objekt, det kommer nog vara en häftig känsla när vi hittar rätt. Kanske blir det i eftermiddag.

Dagens låt: Jason Molina - Everything should try again

0 Comments:

Post a Comment

<< Home