Tuesday, October 06, 2009

Jag borde ha vetat bättre

Härom dagen var jag och Malin nere på stan och fikade med syster och Ronnie. Stället vi fikade på var Spegeln, stans bästa konsertlokal, därför började vi diskutera några av de band som skulle komma dit den närmaste tiden. Ett av de banden är Ingenting. Jag har ingen koll alls på dem, men jag har läst att de ska påminna lite om Kent och det förde mig och syster in på samtalsämnet Kent. Jag sade att det var längesen man hört något om dem nu, vi kom dock överens om att det inte var något att sakna.
Idag när jag slog upp tidningen möttes jag av ett helt uppslag om just Kent, tydligen ska de nu både släppa ny skiva och åka ut på turné i Sverige, en turné som ska ha ett av sina stopp här i Gävle i Halstablettshallen. Där fick jag för att jag började prata om att man sluppit Kent ganska länge, jag borde ha vetat bättre.

Dagens låt: Arbouretum - Down by the fall line, briljant band jag upptäckt på Spotify.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home