Monday, October 12, 2009

Filmleverans

Det har kommit ut en hel del film på sistone, film som är värd att ha i sin filmsamling. Därför har vi gått med i en filmklubb, när man gick med fick man nämligen köpa fem filmer till priset av en och det medförde att vi kunde få Wolverine, Watchmen, Wrestler, Punisher-War zone och Coraline-spegelns hemlighet till ett mycket rimligt pris. När man gjorde den här beställningen stod det också att de skulle skicka med en slumpvis utvald överraskningsfilm, jag hade inga större förväntningar på den, men det kändes lite spännande att se vad det var vi fick i alla fall. Efter att ha fått veta vilken som blev vår överraskningsfilm kan jag utan tvekan säga att det nog inte hade kunnat vara värre. Filmen de skickade med vårt paket var High school musical 2. Jag skulle aldrig se filmen själv, inte ens om någon betalade mig för det och jag känner ingen som är i rätt ålder för att vilja ha den, jag kan visserligen inte komma på någon ålder då det kan vara lämpligt att se sånt skit i heller. Den enda lösningen blir nog att lägga ut filmen på tradera och hoppas att det finns någon där ute som känner att de vill ha den här skapelsen i sin ägo, här kommer den i alla fall inte att bli långvarig.

Dagens låt: Port O`Brien - My will is good, de blir bara bättre och bättre.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home