Wednesday, September 16, 2009

Morgontränad

Jag har varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna, det har varit fullt upp med att titta på lägenheter och bestämma sig hur man vill bo. Jag och Malin tittade på två stycken fina härom dagen, men vi bestämde oss för att leta vidare. Det kommer nog att bli en hel del visningar framöver och det känns riktigt spännande.
I morse var jag oerhört hurtig, jag klev nämligen upp tjugo över fem, för att hinna till gymmet till klockan sex och på så sätt hinna med att träna innan jag började jobba. Att jag fortfarande är ganska morgonpigg hjälper till en sådan här gång, jag hade inga större problem med att komma upp, trots att jag var ganska trött. Det är inte många som tränar vid den här tiden på morgonen, förra veckan när jag var där vid öppningstid var det två till personer där och det var likadant idag. Förutom de andra två som tränade var städpersonalen där, de gick runt där och svabbade medan vi satt i maskinerna och tränade. Det är kanske ingen höjdare att kliva upp strax efter fem, men när man tränat färdigt och går till jobbet är man riktigt pigg och det är väldigt skönt. Vanligtvis brukar jag vara ganska trött när jag kommer till jobbet, eftersom lektionerna inte börjar på en gång hinner jag kvickna till tills dess, men idag var jag pigg redan när jag drack mitt morgonmöteskaffe och kändes bra. Jag tror att jag kommer fortsätta träna tidigt åtminstone en dag i veckan, men det blir nog jobbigare i vinter, när det är kolsvart och kyligt ute.

Dagens låt: Neil Hanstead - Oh mighty engine, spotify är farligt, det är alldeles för enkelt att hitta bra musik.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home