Thursday, July 10, 2008

Wolverineposter

Snart kommer nya Batman ut på bio, två veckor kvar i morgon om jag räknat rätt, men jag har nu börjat nedräkningen till en film som jag ser fram emot ännu mer. Datumet är första maj 2009 och filmen är givetvis Wolverine. Igår såg jag den nyaste teaserpostern, klicka här så får ni se hur cool man gjort den. Det känns tryggt att man har en oscarsvinnande regissör och inte en Rush Hour-regissör, som man hade vid den sista X-menfilmen.
Idag har jag och Malin varit på loppisrunda och hittat en ersättare till min soffa. Soffan jag har nu är för kort för mig, återigen ställer min längd till vissa problem, och nu har jag hittat en tresitsig som borde passa bra ihop med mina fåtöljer. Det finns bara ett problem nu och det är att få ut den gamla soffan, den väger nämligen bly. När jag flyttade in i min lägenhet höll den på att knäcka både mig och pappa innan vi fick den på plats inne i vardagsrummet, inte blev det bättre av att det var 30 grader varmt ute. Svetten sprutade och armarna värkte, men upp kom den i alla fall till slut. Nu ska den ut och jag och pappa har en ny kamp att se fram emot inom kort, det borde dock vara lättare att komma ner än upp.

Dagens låt: Red House Painters - Silly lovesongs
Tell you, my, my
Can I, tell you,
my love one

0 Comments:

Post a Comment

<< Home