Saturday, May 24, 2008

Jobb

Det här kommer att bli en riktig jobbarhelg, det är nämligen dags för betygsättning snart och då gäller det att ha alla papper klara. Mina nior lämnade in sitt sista arbete igår och när det väl är rättat ska slutbetygen sättas, det kommer nog att bli en ganska angenäm uppgift.
Igår hann jag i alla fall med en spelning här i Gävle. Jag och Malin var ner till Spegeln och såg ett band där en av hennes kompisar spelar. Det var roligt att vara tillbaka på Spegeln, det var ett tag sedan de arrangerade en spelning som varit värd inträdet, men efter deras suveräna år i fjol kan jag inte gärna klaga. Gårdagens spelning kostade endast 50 kr, så den var utan tvekan värd inträdet. Malins kompis band var förband åt ett band som jag aldrig hört talas om, så vi gick direkt när de hade spelat färdigt och hoppade över huvudbandet.
Nu måste jag nog ta tag i arbetet om jag ska hinna få tillräckligt mycket gjort idag.

Dagens låt: Arctic Monkeys - Baby I´m yours
And I'll be yours until the sun no longer shines,
Yours, until the poets run out of rhyme

0 Comments:

Post a Comment

<< Home