Monday, August 20, 2007

Rånade

Igår blev jag en aning irriterad, på gränsen till arg faktiskt, om jag ska vara helt ärlig blev jag förbannad. Jag blir nästan rädd när jag hör vilka ord som hoppar ur min mun när sådana här saker händer, men det var befogat den här gången. Rob Styles berövade oss segern igår och stod för ett ingripande som kommer att ha stor betydelse för PL. Vi hade 1-0 mot Chelski och vi hade full koll på det som skedde på planen, då klev Stlyes in i handlingen och dömde en straff som ingen på planen riktigt kunde fatta var han hittade. Lampard, som var helt osynlig matchen igenom, satte straffen säkert och helt plötsligt var vår ledning borta. Trots att vi satsade framåt under matchens sista del lyckades vi inte få in ett ledningsmål och 1-1 kändes som en förlust. I matcher mellan oss och Chelski måste man vara på topp under hela matchen, man måste försvara bra och man måste sätta de chanser som ges, vi gjorde det bättre än de gjorde igår och vi skulle ha vunnit. Styles rånade oss på segern och detta gör att vi ligger efter Chelski i stället för före, det gör också att vårat försprång till United är mindre än det borde vara. Det är en sak om det är ett misstag från en av våra spelare som gör att vi släpper in mål, då får vi skylla oss själva, men när domaren avgör en match är det förbannat surt. Jag vill aldrig mer se Styles som domare i våra matcher, aldrig någonsin igen. Torres mål borde ha räckt.

Dagens låt: Eldkvarn - Fulla för kärlekens skull
Och det är sommar i en sekund
och jag minns varenda stund

1 Comments:

Blogger kricko said...

word.

11:50 PM  

Post a Comment

<< Home