Sunday, August 05, 2007

Grillning i Norrköping

I helgen har jag varit nere i Norrköping och hälsat på Dino och Minela, det var, som vanligt, väldigt trevligt.

Vi spenderade i princip hela lördagen bod en sjö utanför Norrköping, där grillade vi kött och det i enorma mängder. Det här var bara första laddningen av många.

Dino och Dino skötte grillandet. Cevap är fruktansvärt gott, jag måste kolla upp om man kan hitta det här i stan.

Vi andra åt och åt...

...medan grillen jobbade vidare.

Vedran, Thomasz och Dino vid matbordet.

Thomasz sliter med ännu en rejäl portion, medan Minela sitter med sina grönsaker.

Till slut var även Dinko och Dino mätta.

För att gå ner maten plockade vi blåbär.

Här är ett bevis på att även jag plockade blåbär, det var ett tag sen jag gjorde det innan igår, om man inte räknar med de jag plockade på orienteringsdagen på jobbet.

Sedan var det dags för den andra omgången på grillen, det ni ser här är den portion de gjorde i ordning åt mig.

Därefter var det tänkt att vi skulle få i oss den här också, det blev lite kvar.


Ovan ser ni resultatet av blåbären, många blåa tungor.

När kvällen kom smälte vi maten, vilket tog ett tag, innan vi åkte in till stan och avslutade med ett besök på Bishop Arms.

Dagens låt: Editors - Well worn hand
I don't want to go out on my own anymore
I cant face the night like I used to before

0 Comments:

Post a Comment

<< Home